torsdag 28. mai 2009

Storebror!

Det har visst blitt litt lite med skriving i det siste, men nå er det jammen på tide - jeg har nemlig både hatt bursdag og blitt storebror! 21. april hadde jeg bursdag og ble 1 år. Da lagde mamma kake til meg som jeg fikk spise ved bordet. Etter det begynte jeg å miste håret, men det er visst sånn det er når man blir 1 år og det skal bli sommeren.

Noen dager etterpå, 5. mai, fikk jeg en lillesøster. Og det skjedde sånn at jeg måtte bo hos kjæresten min Disney og dem noen dager, og når jeg kom hjem igjen så hadde lillesøster, som heter Celine, plutselig flytta inn hos oss. Jeg skjønte egentlig at det var noe som skulle skje når jeg var hos Disney og dem da, for en av dagene så hadde tante Aina med ei lue hjem til meg som lukta noen jeg ikke kjente, og en annen dag kom pappa på besøk til meg med noe klesgreier og en greie som lukta menneskebæsj, som lukta den samme personen. Så, når jeg hadde blitt kjørt hjem til mamma og pappa igjen, så var hu der og har bodd med oss siden. Jeg tror hu skal fortsette med det og, ihvertfall så har hu bodd hos oss ganske lenge nå, og det er egentlig greit for meg at hu er der. Hu lukter litt rart da. Og så lager hu mange rare lyder og tar nesten all plassen i sofaen så jeg må sove i senga mi istedet en del ganger. Men jeg får litt plass jeg og heldigvis. Mamma og pappa sier jeg er veldig flink om dagen, og så har mamma begynt å leke på gulvet med meg igjen etter at lillesøster kom, og det syns jeg er veldig fint for hu var ganske kjedelig i ganske lang tid før det.

Så nå om dagene så er vi stort sett hjemme, mamma, lillesøster og jeg. Og så pappa da, men han er ikke der hele dagene som vanlig. Og så koser vi oss og slapper av og sånt, og jeg leker masse med en ny leke jeg har fått som det kommer mat ut av når jeg dytter på den. Ellers så har jeg og pappa begynt å springe tur innimellom, og så er vi sammen med Troya og Disney en del.

Idag har mamma sagt at vi skal få besøk av Kita og de, og før det skal visst pappa og jeg gå tur til Minnie og ordne noe plankegreier. Jeg gleder meg! :o)









Her er jeg sammen med pappa og lillesøster den første dagen etter at jeg kom hjem fra Disney og dem.














Jeg og lillesøster koser oss i sofaen. Her er lillesøster 3 uker og 2 dager gammel.









Må nesten legge ved noen bilder fra vinteren som var og:










Mitt første møte med snøen. Det var kjempegøy å fange snø!

















...Men det var litt kaldt med snø og, så måtte varme meg litt på mammas fang etterpå



















Etter jul kom det kjempemasse snø,
se så flink jeg er til å lage snøball! :o)

Ingen kommentarer: